|•° احلام البنات لكل الالعاب°•|
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

|•° احلام البنات لكل الالعاب°•|

زائر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا هنزل شكوى جادة جدا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
princess suzi
المديرة
المديرة
princess suzi

انا هنزل شكوى جادة جدا Empty
مُساهمةموضوع: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالأحد فبراير 03, 2008 2:42 pm

الشكوى هى ان لو محدش التم بوظائفة اعتقد اية الى هيحصل ان هيترفد انا هنزل شكوى جادة جدا 119607 مصتغربين انا هنزل شكوى جادة جدا 413623 لية الى هيترفد مش هسامحة اولا كل واحد يعرف شغلة
المشرفين:انهم يراقبوا كل المواضيع وكل الاقسام الرد القبيح او الرد الابيح تمسح الرسالة وستبعت رسالة تنبية اذا تكرر مش هيترد لا هينزل ل عضو ليس لة فائدة ومحدش هياخد اللقب دة حتى لو كان عضو عادى او لسة مسجل لو بقى زاد هبلغ مركز احلى منتدى وانتوا عارفين العقاب اوك مش عارفين
العقابـ: هو انة مش هيسجل فى اى منتدى من منتدايات احلى منتدى مش هيدخل علبة الدردشة ملوش لازمة سيتلقب بلقب سئ ان اشترك فى اى موقع
المراقبـ:
http://www.koki.roo7.biz&www.nora.ahlamontada.com
koks

koks

مُساهمةموضوع: رد: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالسبت مارس 01, 2008 4:51 am

اولا يعنى دلوقتى مفيش منتدى بالطريقة دى كل المواضيع مفرود تتحط فى قسم واحد دا اول حاجة تانى حاجة انا العملة الموضوع دا بتاع قصة فتاة نصرانية واسلمت مش سارة اوكىى انا هنزل شكوى جادة جدا 655809
koks

koks

مُساهمةموضوع: رد: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالسبت مارس 01, 2008 4:57 am

وثالتا انا عوزة اعرف انتو طلعتونى من المنتدى ولا لا confused confused انا هنزل شكوى جادة جدا 655809
princess suzi
المديرة
المديرة
princess suzi

مُساهمةموضوع: اولا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالسبت مارس 01, 2008 6:01 am

اولا من غير ما تقولى انا كتبت تحت موضوع فتاة نصارنية واسلمت الموضوع دة من كوكس الى هى خلود ثانيا لو دخلتى وشوفتى هتلاقى ثالثا المفروض تكلمى مديرة المنتدى بأحترام ثالثا احنا مخرجنكيش بس دى اخر فرصة ليكى ادخلى على اى وقع عالمى وهتلاقى النظام المحدد رابعا دة منتدى زى اى منتدى لااكتر واللا اقل والاكتر والاقل دول على مزاجكمن انتوا وارجو انكم تستمعتعوا بالمنتدى كويس :333: خلود على الرد الطيف انا هنزل شكوى جادة جدا 653178
koks

koks

مُساهمةموضوع: رد: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالسبت مارس 01, 2008 8:07 am

اوكى انا معاكى بس بردوا ما قولتليش حضرتك يا سارة ان ازاى انا لما اعمل مواضيع احوطها فى الاقسام قولى وانا هانفذ وبعديها انا بكلم المديرة سيتك باحترام انا هنزل شكوى جادة جدا 226985
koks

koks

مُساهمةموضوع: رد: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالثلاثاء مارس 04, 2008 9:09 am

دلوقتى بتقولى شكرا يا خلود على الرد الطيف وفى المدرسة تعوضى انا هاطلعك ما تتطلعينى حلوة دى :433:
hamaad

hamaad

مُساهمةموضوع: رد: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 6:19 pm

على فكرة المنتدا نقصو حجات كتير اوى ويا ريت تشفوها وتعملوها والموضيع الى بتنزل كلها مش مهمة وتهريج المنتدتات بتتعمل لسباب كتير
1_التعرف على بعض
2_لو واحد عندو مشكلة نحلهالو
والخ مش كل الموضيع هزار فى هزار دا كدة المنتدا عمرو ما يتشهر وكل ما حد يخش هيطلع منو دى ناصحتى اوك
princess suzi
المديرة
المديرة
princess suzi

مُساهمةموضوع: يا جماعه لازم تهتموا بالمنتدى   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 08, 2008 6:49 am

يا جماعه انا المديره الجديده للمنتدى ساره ادتهونى ارجوكواا اهتموا بيه علشان كل الاعضاء الى كانو مشرفين ومراقبين نزلوا بقو اعضاء جدد ده طبعا لانهم مش مهتمين بيه خالص ومش مهتمين برتبهم ارجوكوا اهتموا بيه انا لازم اخلى المنتدى ده احلى منتدى على شبكه الانتر نت هو ومنتداى التانى ده www.a7la-elbanat.roo7.biz
لازم يبقوا احلى منتديات ويكسروا الدنيا كلها ماشى موافقين يلا ورونى رددكوا والى عندو فكره حلوه يقول عادى خالص ماشى يلا سلااااام يا اعضائى
نورا

مُساهمةموضوع: رد: انا هنزل شكوى جادة جدا   انا هنزل شكوى جادة جدا Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 4:27 am

princess suzi كتب:
ثالثا المفروض تكلمى مديرة المنتدى بأحترام انا هنزل شكوى جادة جدا 653178
ايه دا ليه هو انتى ماما علشان اى حدى يكلمك بأحترام

انا هنزل شكوى جادة جدا
صفحة 1 من اصل 1